Wednesday, February 23, 2011

k0 dh bYk berubah....


kawan : eh ko dh byk berubah la
aku : berubah??mne ade..ko 2 ea makin kurus ek skrg
kawan : ko pun makin kurus gk...ko xmkn kew?
aku : eh apa la ko nih...ipg bg ak elaun byk2..mne x bley xmkn hahaha(nada bHgia)
kawan : tp ko makin kurus...lain la aku nih kurus pun ada sebab
aku : sbb ap lak yunk...eh3 sjak skul ag ko ni xpnh nk gmuk...mkin tgal tulang aku tengok
kawan : ssh...main ngn perasaan ...aku frustt(putus cNta pnye pasal)
aku : urmmmm aku fhm tp k0 xyah la nk sksa2 diri
kawan : dye dh ada org lain
aku : haaaa??bia btol...smpai ati dye bt k0 cmni
kawan : aku reda..agknye kt0rg mmg xde j0d0h n stakat cni aje dpt b'tahan

uhhhhh seram aqu ase.....kuasa cNta besar jgk ea
mampu memusnahkan hidup sese0rang
wlpun bg yg berpelajaran...

cNta itu bUta??
act,,cNta xbuta tp pNcnTa itu yg buta
knape la lemah sgt...shgga buta dLm meniLai
jgn pNh terpedaya dGn cNta manusia
(pesanan bt diri ku juga)
?_?
tp yg aqu heran,,knape gulz ajew yg terseksa???
dat guy~!!!!uhhhhh cpt jew dpt pengganTi

m0ral: jgn pNah mengejar Cnta sBlm cIta2 terCapai
jika tidak, buruk padahnya.....

No comments:

Post a Comment