Wednesday, January 4, 2012

a new start

a new year

a new start

a new chapter

a new beginning

forget the bad

cherish the good


2012 muncul jua...ada lagi 4 tahun sisa2 meneruskan perjuangan untuk segulung ijazah....0uhh menanti dengan penuh sabar...belajar kat ipg xsemudah yang disangka....banyak rintangan yang perlu aku hadapi.....8sem....setiap sem macam2 agenda yang ada....untuk sem ini perlu melalui BIG n PBS...so interesting...xsabar asenya nak lalui semua tu....oh aku nanti bergelar guru ea...cam mimpi pulak....bukan cita2 n jauh sekali bukan impian.....namun aku reda...semua perlu didepani dengan penuh yakin....jangan pedluli apa orang cakap yang penting AKU TETAP AKU!!!tiada yang mustahil....azam baru perlu aku laksanakan....2012-2015 bukan masa untuk main2 lagi....

No comments:

Post a Comment