Monday, July 11, 2011

menghitung hari



t0day::lawa kan tarikh hari ini
wahhh lily suka sangat tarikh hari ini
11/07/11~~110711
lau dapat kahwin hari nih lawa gak
kih3(nada mengada-ngada)
mr.mI j0mmm kite kahwin awww3...^_^

tetiba lak t'ngiang2 lagu menGhitung hari
lagu feveret lily 2 tau....

menghitung hari
detik demi detik
menunggu itu kan menjemukan
tapi kusabar menanti jawabmu
jawab cintaku

*jangan kau beri harapan padaku
seperti ingin tapi xingin
yang aqu minta tulus hatimu
bukan pura-pura.........

*jangan pergi dari cintaku
biar saja tetap denganku
biar semua tahu adanya
dirimu memang punyaku

belum pernah aku jatuh cinta
sekeras ini seperti padamu
jangan sebut aku aQlily rIana bila xbisa dapatkan
engkau...........

nice kan lirik dye
kui3 cik lily menghitung hari apa la agaknya

acT banyak tau...
xterhitung ase
next time lily akan menti0n

ya Allah izinkan lah aku memperoleh apa yang aku hajatkan
jangan kau ambil nyawa ini sebelum sempat aku berbakti kepada ABAH & UMI

semangat ipg g2




No comments:

Post a Comment